Nákupca, prac. Šaľa

Mesto

Šaľa


Pracovisko

Odbor nákupu a logistiky, prac. Šaľa


Pracovná pozícia

Obchod - Nákupca


Druh pracovného pomeru

plný úväzok


Úroveň vzdelania

stredoškolské s maturitou


Zameranie, odbor

technický smer


Ponúkaný plat

min. 1 000 €, k základnej zložke vyplácame 15 % mesačné prémie, 13. a 14. plat


Termín nástupu

dohodou


Výhody

  • možnosť odborného rastu
  • príspevok zamestnávateľa na doplnkové dôchodkové sporenie
  • úrazové poistenie počas trvania pracovného pomeru
  • sociálna výpomoc v prípade ťažkej životnej situácie
  • odmena darcom krvi za získanie Janského plakety
  • príspevok na nadštandardnú zdravotnú starostlivosť
  • príspevok na dopravu a na športové/kultúrne aktivity
  • mobilné telefónne hovory za výhodné ceny
  • zľava na pohonné hmoty
  • stravovanie v novej jedálni
  • účasť na firemných akciách
  • seriózny a otvorený prístup, dodržiavanie zákonov


Náplň práce

  • nákup zverených tovarov (náhradné diely, obalový materiál, spotrebný materiál, príp. suroviny)
  • spracovávanie nákupných požiadaviek, koordinácia dodávok
  • vykonávanie všetkých úkonov súvisiacich s obstarávaním (príprava zmlúv, vytváranie objednávok, sledovanie plnenia, komunikácia so žiadateľom, sledovanie zásob, likvidácia faktúry a pod.)
  • získavanie cenových ponúk, realizácia výberových konaní, hodnotenie ponúk, príprava podkladov pre výberové konanie
  • príprava a realizácia elektronických výberových konaní a elektronických aukcií
  • monitorovanie a prieskum trhu
  • aktívne vyhľadávanie nových dodávateľov
  • aktívne vyhľadávanie príležitostí na dosiahnutie úspor, definovanie možností úspor
  • denná komunikácia s dodávateľmi
  • rokovanie, vyjednávanie s dodávateľmi o podmienkach dodávok
  • komunikácia s dotknutými organizačnými jednotkami spoločnosti
  • sledovanie celkových nákladov vynaložených na nákup pridelených komodít, hľadanie optimálneho riešenia a možných alternatív, analýza a optimalizácia nákladov
  • koordinácia a riadenie dodávok, kontrola včasnosti dodania
  • riešenie prípadných reklamácií dodaného tovaru


Požiadavky

  • minimálne stredoškolské vzdelanie s maturitou – VŠ vzdelanie výhodou
  • obchodné zručnosti a skúsenosti – výhodou je skúsenosť v nákupe
  • aktívna znalosť anglického jazyka – slovom aj písmom
  • veľmi dobré komunikačné schopnosti a asertivita
  • vyjednávacie schopnosti
  • lojalita, samostatnosť
  • tímový a proaktívny prístup
  • skúsenosti s realizáciou výberových konaní a aukcií prostredníctvom elektronickej aplikácie výhodou
  • skúsenosti s medzinárodným obchodom výhodou
  • znalosť MS Office na pokročilej úrovni (Word, Excel, Outlook)
  • SAP výhodou
  • prax vo funkcii 2 roky